خدمات پس از فروش

تأمین رضایت خاطر مشتریان، نخستین ارزش پذیرفته شده در کلیه سطوح سازمانی شرکت راهدار صنعت ماشین است. تعهد کامل به این مهم، موجب شده است که این شرکت مسئولیت خود در قبال مشتری را محدود به ارائه باکیفیت‌ترین ماشین آلات و تجهیزات موجود در بازار ندانسته و همراهی همه جانبه با مشتری پس از خرید محصول را به عنوان یکی از اساسی ترین وظایف خود در نظر گیرد. 

بهره‌گیری از زبده‌ترین کارشناسان فنی و اختصاص فضایی بامساحت بیش از 50000 متر مربع جهت تولید و ارائه خدمات و انبار قطعات،  نشان دهنده میزان اهمیت خدمات پس از فروش باکیفیت و سریع در نظر مدیران این مجموعه است.

تأکید شرکت راهدار صنعت ماشین بر فعالیت بصورت نماینده انحصاری برندهای برتر جهانی و پرهیز از همکاری با تأمین کنند‌گان متفرقه و بدون پشتوانه، به این شرکت امکان  داده است تا در کنار عرضه تجهیزات و دستگاه‌های باکیفیت، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را برای مشریان خود فراهم نموده و لوازم جانبی و قطعات مصرفی مورد نیاز آنها را در حداقل زمان ممکن و از طریق شرکت های مادر و تولیدکننده تأمین نماید. بدون شک ارائه چنین سطحی از خدمات به مشتریان، جز به 

پشتوانه اعتبار بین المللی شرکت راهدار صنعت ماشین و واحد خدمات پس از فروش قدرتمند آن از لحاظ فنی و گستردگی و تنوع قطعات موجود امکان‌پذیر نمی‌باشد.

در حال حاضر این شرکت از طریق مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی، تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش در اکثر استان های کشور و  ایجاد زیرساختهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات ، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

کلیه دستگاه های ارائه شده این شرکت دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش 20 ساله است.