جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ربات چندمنظوره RTE روزنباور

حمل تجهیزات سنگین در مسیرهای سخت و صعب‌العبور و اطفای حریق مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است بخشی از عملیات آتش‌نشانان می‌باشد. شرکت روزنباور با ارائه ربات RTE، یک بار دیگر نقش پیشگام خود را در تجهیزات مدرن آتش‌نشانی نشان داد. استفاده از یک ربات کنترل از راه دور امکان انجام عملیات با کمترین تعداد خدمه را فراهم می‌کند و در عین حال خطرات پیش روی آنها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 

 ربات خزنده RTE روزنباور، یک وسیله چند منظوره با قابلیت کنترل از راه دور می‌باشد، که تجهیزات با وزن صدها کیلوگرم را می‌تواند بدون مشکل و با پرسنل بسیار کم، در زمین‌های ناهموار و مناطقی با دسترسی دشوار حمل کند. همچنین امکان حمل کیسه‌های شن در مناطق سیل‌زده و یا جابجایی اجسام و آوارها و …، عبور از رودخانه‌ها و یا مسیرهای سیل‌زده (مطابق گواهی IP67 ضد گرد و غبار ) وجود دارد.

عملکرد چند منظوره:

 

 1- اطفای حریق 2- عملیات نجات
 3- پشتیبانی عملیات4- حمل تجهیزات و محموله‌های سنگین

ویژگی‌ها:

طراحی منحصر به فرد:

با توجه به طراحی بهینه ربات RTE و بدنه محکم و ضدآب آن، در برابر آسیب‌ها مقاوم بوده و همچنین موجب استفاده آسان و راحت آن در مناطق عملیاتی مختلف از تمام زوایا شده است.

سرعت عملیات بالا:

یک سوکت شارژ در قسمت عقب آن جهت شارژ کردن باتری‌ها در نظر گرفته شده است. سرعت حرکت آن تقریباً 6 کیلومتر در ساعت ( مطابق سرعت پیاده‌روی معمولی) می‌باشد.

استفاده ایمن:

دارای یک سیستم سیگنال هشدار صوتی استاندارد و نور آبی چشمک زن جهت استفاده در هر زمان از روز و شب می‌باشد.

کنترل از راه دور:

علاوه بر کنترل خود ربات امکان کنترل از راه دور مانیتورهای حمل شده بر روی آن (RM35C و RM15C) نیز وجود دارد.