جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جدیدترین نسخه ژنراتور برق روزنباور- RTE PX 14

ژنراتورهای برق یکی از ضروری‌ترین تجهیزات اساسی آتش‌نشانان هستند. شرکت روزنباور اخیراً ژنراتور برق خود را با قدرت kva14 به جهت سازگاری بیشتر با محیط زیست توسعه داده است. این شرکت در حال راه‌اندازی 2 نسخه ژنراتور برق جدید خود به نام های RTE PX 14 Basic و RTE PX 14 Super Silent می‌باشد که از مواد با کیفیت و مقاوم (به دلیل فشار عملیاتی بالا) تولید می‌شوند.

یکی از اصول توسعه و ارتقاء محصولات روزنباور، عمرطولانی، عملکرد بهینه و ایمنی بالا در دمای بالای محیط می‌باشد. علاوه بر این، جنبه‌های زیست محیطی در همان مراحل اولیه تولید و توسعه محصول، یکی از موارد مورد توجه روزنباور در نظر گرفته می‌شود که منجر به استفاده بهینه از منابع و کمترین میزان اتلاف انرژی می‌گردد.

هر دو ورژن RTE PX 14 Super Silent و RTE PX 14 Basic دارای وزن سبک، ابعاد کوچک، مدیریت بهینه و عملکرد عالی هستند. بسیار کاربرپسند و قابل استفاده در طیف گسترده‌ای از عملیات‌ها می‌باشند. به جهت سازگاری با محیط زیست بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است که 100% قابل بازیافت است.

ژنراتور RTE PX 14 Super Silent:

این ژنراتور به لطف محفظه و سیستم اگزوز بهینه یافته صدا، در مقایسه با مدل  Basicآلودگی صوتی را کاهش می‌دهد و همچنین از محفظه موتور در برابر آلودگی محافظت می‌کند.این ویژگی RTE PX 14 Super Silent را به بی‌صداترین ژنراتور برق در رده خود تبدیل کرده است که منجر به کاهش استرس در حین عملیات به خصوص در عملیات‌های طولانی‌مدت می‌شود و از سلامت خدمه و پرسنل آتش‌نشان محافظت می‌کند، و به میزان قابل توجهی مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد. ژنراتور برق روزنباور تمام الزامات DIN 14658-1 را جهت عملیات اطفا حریق به طور کامل برآورده می‌کند. دارای یک صفحه نمایش که تمام اطلاعات مورد نیاز در حین کار، مانند: بار کل، توزیع بار، میزان سوخت را نشان می‌دهد. مجهز به یک خروجی kva13.6 به همراه 2 سوکت 400 ولتی و 3 سوکت 230 ولتی ضد فشار آب می‌باشد.

ویژگی‌ها:
  • منبع تغذیه برای تمام عملیات‌ها
  • مناسب جهت عملیات در هنگام سیل
  • قابلیت تغذیه همزمان چندین پمپ شناور
  • سازگار با محیط زیست و بی صدا
  • منبع تغذیه اضطراری در صورت قطع کامل برق
  • قابلیت سوخت‌گیری در حین عملیات بدون وقفه