جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

10 سال با نردبان هیدرولیکی مفصلی XS روزنباور

شرکت روزنباور برای اولین بار نردبان هیدرولیکی سری XS مفصلی را در ژوئن 2013 به بازار عرضه کرد. قرار گرفتن سبد نجات در جلوی خودرو ( تا سطح زمین)، قابلیت چرخش در باریک‌ترین خیابان‌ها و قابلیت دسترسی و مانور بی نظیر در پایین‌ترین طبقات، از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌باشد که کارشناسان این حوزه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

عرضه این دستگاه پیشرفته به بازار فرصتی برای شرکت روزنباور مهیا کرد که به لیدر بازار جهانی خودروهای نردبان تبدیل شود. روزنباور در سال 2015 سبد نجات این نردبان را تا ظرفیت 500 کیلوگرمی ارتقا داد. یکی دیگر از نوآوری‌های خلاقانه و منحصر به فرد  این دستگاه قسمت جلوی سبد بوده که به راحتی قابلیت مانور دارد، و این امر امکان حمل و نقل مصدومین را روی کف سبد و همچنین بر روی ویلچر، فراهم می‌کند.

در سال 2018، روزنباور سری نردبان‌های XS 3.0 خود را با آپشن‌هایی نظیر دسترسی جانبی به میزان 1.5 متر بیشتر و سبد نجات با وزن 30 کیلوگرم سبک‌تر نسبت به سری‌های قبلی خود، روانه بازار کرد.

روزنباور در سال 2022 اقدام به ارتقای نردبان‌های XS خود کرد و سری XS 3.2 با نمایشگر 10 اینچی و سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌تر را به بازار عرضه کرد.